- EST. 1989 -
Välkommen till

PÄRLAN

Pärlan är en fristående förskola på kristen grund som med kultur, utomhusmiljö, digitala verktyg och projekterande arbetssätt främjar ett varierat lärandet.

På vår förskola vill vi erbjuda en miljö som kännetecknas av TRYGGHET, ANSVAR och KREATIVITET, målet är att varje barn ska känna sig värdefull och som en viktig del av gruppen, samhället och hela skapelsen.

Pärlan ligger i stadsdelen Brickebacken strax söder om Örebro Universitet. Förskolan ligger fint beläget med närhet till Markaskogen, lekparker och bibliotek.

Är NI intresserad av att börja hos oss? Välkommen att skicka in din ansökan till oss på Pärlan, använd länken ovan för att komma till ansökan. Förtur gäller om syskon går på förskolan/skolan.